gårdagen

jobbade, behöver jag ens nämna det?
efter jobb gick jag ner till stan och fixade inflyttningspresent till therese.
försökte hitta något att ha på mig med men hittade inget.
fixade ögonbrynen, plocka och färgade.
och jävlar vad mörka dom blev, är inte alls van vid det.
såg ut som en clown, tur att jag hade solbrillor i väskan.
gnuggade massa i duschen så fick loss lite så dom vart inte lika mörka sen.


sen var det dags för inflyttningsfest hos therese.
vet inte hur många gånger jag gäspade under kvällen.
jag är så jäkla trött nuförtiden, helt galet.
bara för att jobbat samma dag.
men lite fylla blev det.
eller ganska mycket.
åkte ner mot stan vid 1, eller vad var klockan?


sanne,anna och jag gick in på harrys.
ingen höjdare där.
träffade knappt någon man kände.
så vi gick ut och pratade med hashara, hahah!
fick dille på det ordet under kvällen.
vi begav oss mot subway för jag skulle ha den obligatoriska mackan.
snåla är dom där inne, sanne ville ha kranvatten och snubben svarar "vi har ingen kran"
sen hämtade eddie oss.
skjutsade hem anna och sanne sen hamnade jag vid toastolen en stund, åt sen min sub och somnade.


har mått hyfsat dåligt idag, det känns att man inte är femton längre.
är glad att jag dricker så sällan.
fastän jag har kul när jag dricker så är det inte värt att må piss hela dagen efter.



snart kommer honey hit.
jag har laddat ner tratten och finkel.
det är inte riktigt hans humor men ska försöka få honom att titta på det ändå :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0