glajjor

ni som känner mig vet om att jag haft glasögon sen jag gick i lekis.
four-eyes, four-eyes!
men ni resterande kanske inte vet.
slutade iallafall att använda dom i sexan för då började jag tycka att dom var töntiga.
försökte med linser ett tag men jag orkade inte med jobbet då jag alltid varit väldigt lat.
ska införskaffa mig ett par snygga brillor i sommar hade jag tänkt, provade saras när hon var här nere i skåne över påsk och dom var skitsnygga, vill ha ett par liknande dem.
men iallafall, så dom glasögonen jag har nu är 9 år gamla, så dom är inte riktigt up-to-date när det gäller utseendet och styrkan, men jag ser betydligt bättre med dom än vad jag gör utan, så har dom ibland när jag läser eller tittar på tv, det underlättar verkligen.
har märkt på jobbet att jag kisar mer och mer när jag läser på skärmen, så ska fixa till sommaren som sagt.
haha, det är en jävla massa grejer jag ska fixa.
nytt jobb, körkort, läpparna, tatuering, lägenhet och nu glasögon med.
får skriva en lista.







här har ni lite myslåtar :)

Lenny Kravitz – Again

Shinedown – Simple Man - Acoustic Version

Lillasyster – Jag Är Här Nu - Höstedit

Avenged Sevenfold – Warmness On The Soul

Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0