glajjorna



Ralph lauren, mörkbruna 1 390:-
dom jag är mest sugen på faktiskt, tycker jag passar bäst i dom av alla fyra jag plockat hem.
men jag lär väl ändra mig efter jag provat ha alla andra på mig.
men gillar dessa riktigt mycket, priset med! haha




Replay, svarta 1 490:-
gillar dessa också , hon som hjälpte mig prova ut dessa tyckte att det verkade min stil.
men det vet jag inte? gillar dom lite dock.




Tiger of sweden, svarta 2 190:-
dessa gillar jag också skarpt. men dom är inte så sköna, känns lite klumpiga :/




Giorgio armani, mörkbruna 2 450:-
gillade dessa ganska mycket när jag provade dom inne på synsam, men börjar ändra mig lite nu.
dom är sköna dock.



vad tycker ni om alla bågar?
ni ser ju hur jag ser ut i dom både i uppsatt och nersläppt hår.
hade varit kul att höra andras åsikter :)

Kommentarer
Postat av: Delicia

Replay lovely

2011-05-28 @ 17:26:25
URL: http://enkampomattandas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0