go to sleep

dagen har gått lite fortare på jobbet idag, jämfört med igår.
gårdagen var den segaste någonsin, det kändes som att den aldrig ville ta slut.
efter jobb cyklade jag inom therese , hon bjöd på god kladdkaka och te :)
har inte gjort något vettigt efter jobb idag.
imorrn blir det dock gymmet, eller ut och jogga/gå en runda.
beror helt på hur vädret blir.
det lär väl regna precis som idag?
såifall kör jag stenhårt på gymmet.
har fått den bästa motivationen nu och jag kan sikta hur högt jag vill!






dags för en klippning snart.
saaaaara, när kommer du hem?

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Jag kommer snaaaaaaaaaaart!

På torsdag eller fredag nästa vecka :D

2011-05-27 @ 10:17:30
URL: http://fruvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0