jag ser som en kratta

bokade synundersökning ett par dagar sen.
så var och kollade ögonen idag.
det var värre än jag trott.
där var en tjej som var och visade upp en kollektion med bågar som undrade vad jag hade för synfel.
så kollade ena tjejen på synsam upp vad jag fick på dagens synundersökning och rabblade siffrorna till den andra tjejen, hon bara " oj, och du har inga linser i heller? men shit då ser du ju som en kratta! "
fick jättemycket hjälp av en på synsam med att leta bågar, att hon ens stod ut med mig så kräsen som jag är.
så himla svårt att veta vad man passar i och vad man gillar när man inte haft glasögon på skitlänge.
och dom glasögonen jag hade senast, alltså när jag gick i sjätte klass , dom skaffade jag 1998.
så mina ögon har ändrats en massa.
hon visade hur jag ser nu, och hur bra jag kan se.
shit, varför har jag väntat så länge?
kan fota bågarna iallafall så kan ni få ge er ärliga åsikter? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0