Just like jesse james

det blev lite lyx imorse, fick skjuts av älskling till jobbet för han började senare.
det har blivit en del stress på jobbet idag.
sjukt mycket att göra, och lite folk.
folk fick stanna över, jag kunde inte för jag mådde verkligen dåligt.
har haft kramper i magen och mått illa till och från hela dagen.
har varit på toa minst fem gånger för det har känts som att spyan varit uppe i halsen och vänt.
mamma tror att det är för att jag inte äter ordentlig lunch på jobbet.
har nöjt mig med frukt och vatten.
så får nog svälja min stolthet och börja ha med ordentlig mat till jobbet hädanefter.
tror dock att stressen nu i eftermiddags blev för mycket.
därför gick jag hem halv tre.
märkte hur yr jag var i slutet.



nu har jag bara legat i sängen sen jag kom hem.
åt två varma mackor och gick och la mig.
mår fortfarande illa.
väntar på svar från eddie, ska se om han vill ut och springa en liten runda.
eller om han slutar i tid.




Kommentarer
Postat av: Delicia

Hoppas att du mår bättre <3

2011-05-16 @ 22:11:54
URL: http://enkampomattandas.blogspot.com/
Postat av: Delicia

Hoppas att du mår bättre <3

2011-05-16 @ 22:13:05
URL: http://enkampomattandas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0