kryptonite





aaaaaww titta, jag börjar få lite mullor.
efter jobb drog jag till gymmet.
äckelgubben var inte där så jag kunde pusta ut.
sen handlade jag med mig lite mat från netto eftersom att jag är själv hemma.
så ikväll blir det lite firre, spenat och grönsaker.
jag är helt tokig i fisk!



sen kommer pragner hit efter jobbet för lite gossip
och efter det kommer honey hit :)
jag har kopt glass till oss, häagen dazs, stavas det så?
iallafall, med hallon och sommarbär, blir nog bra.
seeen ska jag fixa till min surdeg som jag gjorde igår,
den står i köket och gottar till sig och har gjort sen igårkväll.

Kommentarer
Postat av: Anton

sur deg fick du insperation lr hur de nu stavas av mig :P ?

2011-05-28 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0