save the world

jobb idag som vanligt.
kan berätta att jag svalde min stolthet och hade mat med mig fast jag egentligen inte vill.
det blev bättre, som vem som helst kunnat räkna ut.
hade mer energi i eftermiddags.


drog ut och sprang en runda med eddie innan.
inte jättelångt, men lite iallafall.
inte lätt när man får riktigt svårt att andas.
sen solade jag.
ni tror inte växelmaskinen snor en hundring från mig?
så eddie ringde dom som hade hand om det, han sa att den förmodligen fastnat och att dom skulle föra över hundra kronor till eddies bankkonto.
fick gå och plocka ut mer pengar, plus ytterligare avgift för att bara ta ut pengar, gah!
men fick lite solat iallafall.
sen blev det en kycklingkebabrulle och hem till therese.
kollade på kniven mot strupen nu i slutet, fyfan vad han kocken alexander är överdriven.
han heter alexander va?



aja, nu blir det lite big brother som vanligt sen sängen.
imorgon får vi våra tröjor och nummerlappar till tjejmilen på jobbet :)
tjejmilen är ju redan på söndag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0