tjejmilen 2011

woho, första tjejmilen för mig och jag tycker det gick helt okej ändå.
trots min otroligt dåliga kondition och lungor så kom jag i mål på ca 1h och 26 minuter, kea var precis framför mig, kanske 15 meter eller något och jag glömde helt kolla tiden när jag kom in men hon kom in på 1h och 26, så jag fick nog det med eller 1h och 27 minuter.
tänkte att en mil, psss det är inte så mycket.
men efter 3km så kändes det verkligen.
vädret var dock perfekt, sol och lite vind då och då.


ville knappt gå i mål, satan vad folk där var.
och så springer alla i slutet, förutom emma granberg, hon går. haha!
sprang vissa bitar av rundan, tills jag kände att jag inte orkade andas.
ska lätt köra nästa år med.
då är målet att springa ännu mer, och gå mindre.
jag är iallafall nöjd med min prestation.
så ikväll förtjänar jag lite broccolipaj och haägen dazs.







Kommentarer
Postat av: Delicia

Duktiga du nästa år skall jag oxå försöka springa mer och gå mindre ses imorgon <3

2011-05-22 @ 16:59:14
URL: http://enkampomattandas.blogspot.com/
Postat av: Anonym

slött -.-'

2011-05-24 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0