bästa fredagen

har haft en sån grym energi på jobbet idag.
plockade ut en vecka semester till januari, plus kanske två dagar i februari.
ja, det är ju fredag + löning.
beställde tre biljetter till det bäääästa i februari, sen blir det fan betner i februari med!
efter jobb mötte jag madde och therese i stan, jag var hungrig så dom hängde med till graffiti.
bakad potatis med gubbröra, och mitt i allt så börjar dom spela sleeping sickness av city and colour, ett av mina favoritband! vad är oddsen?
vi kollade en sväng på hemmakväll med, jag köpte med mig andra säsongen christine och första säsongen med knight rider.
behöver jag ens säga att det är en riktigt grym fredag? :)


nu blir det mjukisbrallor, cheeseballs, powerking och knight rider i sängen!
ha en fin fredag allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0