Losing

har varit nere på transport hela dagen idag, så är lite lagom trött ikväll.
drog ner till stan och fixade med lite efter jobbet.
köpte med mig fika hem.
ibland jag kan va snäll ;)
hade köpt lite grejer av min lilla granne som var och sålde jultidningar.
fick grejerna igår :)
köpte bland annat per morberg grillar, han är bäst.
köpte även säsong två av solsidan, så ska dra igång det strax.
imorgon blir det att träffa madde och therese en sväng i stan sen vidare till gymmet.
ska packa väskan strax så jag inte har som ursäkt att jag inte hann imorgon bitti ;)


har förresten köpt största julstjärnan.
eller, så stor är den inte.
men den tar upp rätt bra med plats i fönstret :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0