oooh typiskt!

drog ner till stan och fikade lite med madde efter jobbet.
eller först var vi inne på H&M en sväng.
jag som inte skulle köpa ett dugg, skulle tillochmed bara fika en svart kaffe.
råkade få med mig ett par skor och en klänning hem.
där är ett litet dilemma med klänningen dock, en fläck, eller två faktiskt.
så vi gjorde en deal.
jag får ta hem klänningen och "provtvätta" den, går inte fläckarna bort så får jag lämna tillbaka den.
hoppas verkligen att dom går bort för jag blev helt kär i den.
speciellt då det är i strl 36 och den passade, då vill jag ha den ännu mer! haha.
men den hade nog varit fet till julfesten med jobbet den andre december.
hoppashoppas! den är i tvätten nu så det är lite nagelbitande, håller ni tummarna för mig?

efter H&M blev det fika på lövet.
jag tänkte såhär, att eftersom att jag redan brutit mot mitt "får inte handla något"
så kunde jag lika gärna bryta mot det ordentligt.
så körde på en princess-slice och en chokladbiskvie till mitt kaffe :P
liiiia bra!


nu ska jag strax ner och hämta klänningen i tvättstugan.
håll tummarna!
sen blir det lite scrubs i sängen, trött tjej!


här har ni skorna iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, de skorna spanade jag också in :) fast i dem hade jag blivit på tok för lång :( hoppas fläckarna gick bort.

2011-11-10 @ 05:59:20
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0