rise from the ashes

sov lite länge imorse, som tur var så behövde jag inte tvätta frillan så duschen gick ett par minuter fortare :)
han dock inte fixa någon lunch (mackor) så tryckte i mig två smala från korvtjollen när jag var nere på geten och köpte cigg på lunchen.
btw, 40 spänn för två smala i bröd? helt sinnes, tacka vet jag ikeas :P
nejmen, fick mycket kommentarer om håret på jobbet, många som sa att det var fint och att det passade mig, kul att höra :) jag är skitnöjd.
känns så sjukt skönt att ha fått bort det slitna, och jag älskar verkligen färgen.
ska se om jag kan få till frillan hon gjorde igår , imorgon bitti när jag tvättat det.
ska verkligen gå upp i tid.


nu kommer therese strax.
kaffe och skeeetsnack!






Kommentarer
Postat av: Syster yster

Du är skitsnygg i håret!

Och det där spraywaxet är asbra! Så väldigt bra inköp av dig ;)

2011-11-04 @ 09:53:47
URL: http://fruvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0