the deep end

fick prova ut lite arbetskläder på jobbet idag.
har ju haft dem gamla blåkläderna alltid, vikariekläderna.
så nu när jag ska gå på ett halvårsvik så har vi rätt till nya arbetskläder.
så idag fick jag, anette och jonna prova ut kläder.
allt är fan himmelriket om man jämför med dom gamla blåa, haha!
men det känns riktigt bra.
vi har en viss summa vi får beställa för, så finns det olika pikéer, brallor, tshirts, hoodies osv att välja av.
så ska sitta och räkna ihop lite så jag kan lämna in beställningen imorrn.
sen fick jag tydligen ett fack på jobbet idag med, haha!
känns rätt bra faktiskt, känns verkligen som att man är en i gänget nu och inte vikarie, fastän jag är det.


efter jobbet drog jag och therese till lund för att kolla lite maskeradkläder.
vi drog till buttericks, där fanns betydligt mindre än vad jag trott :/
blev lite besviken faktiskt.
men maskeradfesten är på fredag så jag kände att jag fick fixa något så jag slipper tänka på det.
har blivit lite hemlig av mig så vill inte riktigt berätta vad jag ska vara ;)
det är lite barnsligt men ändå enkelt och ganska diskret på ett sätt.
så nu har jag och therese fixat vad vi ska va på fredag, känns bra.
vi drog en burger king efter för båda var lagom hungriga.
trodde vi skulle bli rånade av två fjortonåringar, haha!
dom gick in och ut från bk ett par gånger och tittade som fan på oss.
och sen säger therese - "emma, dom väntar utanför!"
hahaha.


har bara varit hemma någon timme nu så nu blir det jävlaride sängläge och lite seinfeld.
har alla säsonger hemma nu, så ni kan tänka er att jag är ganska lycklig? :)
såg det sjukaste avsnittet häromdagen är newman och kramer gör korv i jerrys kök, det går inte att förklara, måste ses med egna ögon men det var något av det roligaste, skrattade så jag grät.
tänker på scenen i freddy got fingered när han sjunger "daddy would you like som sausage?!" hahah.
så sjukt! ska se om jag hittar den på youttan, så ni också kan få er ett skratt! :)



Kommentarer
Postat av: Syster yster

Kollar på Freddy got fingered nu.

Haha det med korvarna var ju sjukt! Hela filmen är ju sinnessjuk :P

2011-11-09 @ 15:50:21
URL: http://fruvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0