faster babe

och så var halva veckan gången, det går fort nu!
och det blir mörkare ute, rätt mysigt.
idag har jag varit helt borta.
när klockan var två så trodde jag att den var tre, började undra vad som hände när det blev helt tyst inne på jobbet.
gick bland gångarna, ingen där.
så insåg jag att klockan bara var två, fika! haha.


igår beställde jag tid för frillan.
senast jag klippte mig på salon ( förutom hos sara när hon var i skillingaryd ) var för över två år sen, tro det eller ej.
sommaren 09 och det var hos mija på snooze då jag klippte kort första gången, ska hitta en bild :)
är lite bortskämd med en syster som frisör, men om en vecka så är det dags.
fick tid hos mija igen, direkt efter jobbet.
jag vet att jag får klippa en bit för det är rätt så schleeedet, och så funderar jag faktiskt på att gå lite åt det ljusa hållet.
ska se om hon kan hitta på något kul, det hade varit grymt med en totalförändring.


skulle fått mitt paket från nelly idag, men ey vart blir det av?
det skickades ju ändå från borås i måndags kväll.
kommer väl imorgon kanske.
hade fått annan post när jag kom hem.
ett brev från syster i jönköping :)
en "hoho"-hälsning med ett litet gulligt uggle-choklad och en fin hårnål med en uggla, bild kommer på det också :)


nu ska jag sätta mig ner och göra lite frågor, får inte skjuta upp det mer.
ringde therese efter jobb men hon jobbade nog fortfarande, hennes telefon är knas så hon kan inte höra av sig men jag skrev att hon kunde komma inom på en kaffe om hon var sugen, får se om hon dyker upp, överraskning :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0