Johnny guitar

första dagen efter semestern idag, en veckas semester hade jag.
inte så mycket men det gjorde en del.
lalle tyckte att jag såg rofylld ut, haha så lite gjorde denna veckan som var :)
efter jobbet stack jag hem till therese för en kopp te och lite snack, sen hem för att köra till kristianstad.
mamma och pappa skulle in och handla så jag passade på att köra dit, gick förvånansvärt bra faktiskt.
plus att jag och pappa rök inte i luven på varandra, det brukar bli så annars när båda har kort stubin.
men storhandla och sen vidare till max för middag, haha fint ska det va!


köpte solsidan på maxi och så fick jag hem tre klänningar från nelly idag så jag är nöjd :)
nuså blir det sänglänge, nu har jag tre hela säsonger med serier som jag inte sett.
solsidan och första säsongerna av både sons of anarchy och how i met your mother :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0