krossa alla fönster

kom upp i tid imorse fastän jag la mig mäktigt sent.
hann med en god frukost, mackor med mozarella och tomat, kaffe och berocca.
påväg till jobbet så börjar en kvinna vinka mot mig, så jag stannar och tar ut ena hörluren , så frågade hon om vägen till centrum och jag förklarade, så fick jag en klapp på armen.
en helt annan uppskattning än ett tack, hon såg liksom att jag var småstressad och var tacksam för att jag stannade.
sånt gör mycket!


fick frågan om förlängt heltidsvik idag, jag ska tacka ja imorgon.
nu går jag på heltidsvik fram till slutet av november, och detta vikariatet fortsättet, så fram till slutet av maj kommer jag vara kvar på da, ska se om jag får lära något nytt.
ska snacka med ingrid imorgon om det finns möjlighet att jag kan läras upp på infattningen eller livs eller så, kan va kul med annat än bara plock och pack på läkemedelssidan.
men tackar som sagt ja, jobb är jobb.


ikväll gör jag inget, ska äta middag strax sen blir det körkortsfrågor och kaffe för hela slanten.
ska verkligen ut med tummen nu, så kanske jag kan flytta hemifrån till våren, hade varit fett!


Maskinen – Krossa alla fönster - Original Version



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0