Notion

uh, var uppe tidigt igår.
redan halv sju gick jag upp.
tog tåget med madde till lund och sen buss till bjärred och byte där för att åka till lödde.
sandra var lagom trött då hon hade tatuerat i fjorton timmar igår, hur jäkla sinnes är inte det?
hon hade börjat med en chestpiece på en tjej 11 och dom slutade 2 på natten, att dom båda orkade eller klarade det fattar jag inte, jag tyckte jag var strong som klarade 6 timmar första gången, tänk då fjorton!
vi hade det lite klurigt med texten och hon frihandsritade den direkt på för jag vill inte ha något datorskrivet.
hon skrev om det flera gånger, så det var det som tog tiden.
jag valde lila text med rosa skuggning, tyckte det blev skitbra.
lite roligare än svart liksom, tror inte det hade blivit bra med svart så nära ugglan heller.
har bara bilder från igår då jag skulle plasta om den, massa gojs och sårvätska och skit o mög, men ni ser ju kanske lite ändå :)

Honesty is the best policy





Kommentarer
Postat av: Delicia

14 timmar My Lord !!! jag var pipig efter 4 !!!

2011-10-30 @ 13:08:54
URL: http://enkampomattandas.blogspot.com/
Postat av: Syster yster

Assnyggt!!! Blir så sugen på en ny när jag ser din :P

2011-10-30 @ 14:57:20
URL: http://fruvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0