porch

drömde helt galet imorse.
jag var nere i köket och skulle ta kaffe, så kollar jag ut genom fönstret som vanligt.
och ute på gräsmattan, ner mot ängen så står där en björn!
typ alaskan grizzly eller liknande.
den verkar skiträdd så jag går försiktigt uppför trappan för att hämta min kamera, ställer mig i fönstret i hallen och ska fota den, men det blir inte bra bilder, så jag går ut och då springer björnen - och jag efter!
så sprang den liksom längs järnvägen och jag efter och så förvandlas den till en bisonoxe! haha wtf.
så ropar jag typ "stanna tjockis, jag vill ta en bild på dig"
och den stannar, vänder och springer rakt emot mig.
jag lägger benen på ryggen och springer mot huset.
väl utanför huset så är alla katter på altanen, och catlady som jag är så måste jag ha in alla katter i huset innan björnen/oxen kommer.
så jag bara öppnar dörren och kastar, bokstavligen kastar in katterna i huset.
sen minns jag inte mer, hann jag rädda alla katter eller blev vi uppätna allihop? haha helt sjukt.
varför drömmer jag om sånt? och varför just björn och bison?
när jag vaknade imorse så kom jag på mig själv med att börja kolla på kameran, som om att där skulle va några bilder! haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0