snälldag

dagen gick kvickt.
efter jobbet drog jag in till stan och köpte fika med mig hem, känner mig snäll idag.
kom hem och städade undan på rummet, hängde in kläder och såntdär.
skulle egentligen plugga satan men har inte gjort en enda fråga eller läst ett dugg ännu.
senast innan idag på jobbet så tänkte jag att jag måste börja spara undan.
beställde hem lite från nelly igår, och så var jag farligt nära på att beställa lite från H&M
sen knackar lilla grannen på dörren och säljer jultidningar.
inte kan man säga nej, nu fick hon ihop till sitt nintento hon ville ha :) så söt!
mamma beställde lite och jag med.
men vad fan beställde jag? det enda jag minns är en grillbok av per morberg och solsidan säsong 2, men det gick på nästan 800:- så vad beställde jag mer? aja, det blir en överraskning.


ska nog fixa en kopp te och göra lite frågor nu, eftersom att jag inte kan övningsköra hemma på ett bra tag så får jag plugga som fan istället.
inga tummar där bak!

Creed – One Last Breath




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0