vart jag mig i världen vänder

therese kom hit imorse för att låna skrivaren.
så jag fick skjuts till jobbet, kan ni tänka er vilken lyx för en som cyklat i hela livet, till jobb och skola :)
teammöte idag, frallor och tårta, kändes lite fel med tårta på morgonen, men riktigt gott och kände att lite socker faktiskt gjorde jävligt mycket.
sen kom hannah och hälsade på över lunchen, jag la dom grymmaste poängen någonsin mot henne på WF, bild kommer! haha.


efter jobb blev det att ta bussen till stan, mötte upp madde på stationen.
sen träffade vi sara och erik med.
inom intersport en liten runda, köpte dom skönaste brallorna att träna i.
fickor med dragkedja med, riktigt bra!
sen drog vi mot gymmet.
där var inte alltför mycket folk och till sist så var det bara jag, madde, en kärring på löpbandet och två killar.
så vi kunde tramsa oss i slutet och ta spagge-bilder i speglarna och leka lite i rummet med vikter.
testade på bänkpress och tänkte att näääe, testar nog med endast stången först, fick för mig att bara stången vägere lite ändå.
och ja, det fick jag erfara! hahahah, dog lite när jag inte fick upp stången och madde låg nästan på golvet och skrattade, och jag skrattade så jag knappt fick luft.
kan ni förstå hur jävla klen jag är? klarar inte ens att köra bänkpress med endast stång, nu är fan måttet rågat, groggen har runnit över.
dethär ska det bli ändring på!
fick dock reda på att bara stången väger 20 kg , jag trodde det var ca 10.
men det är ändå fruktansvärt illa!


kom hem och fick lite mat i mig, sen har jag bara tagit det lugnt.
tänkte lägga mig i sängen och slänga på morgan pålsson nu, längesen man såg den :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0