vattenpump

dagen gick fort idag med, skönt!
drog ner till gymmet med madde.
självklart var fluktargubben där, haha!
jag är nöjd med min insats, körde chins och dips sist, mina armar var ganska möra.
sen tyckte vi att vi gjort oss förtjänta av varsen falafel.
kan tillägga att nu när jag satt nere vid köksbordet och mamma satt i andra änden så säger hon
"faaan vad du luktar vitlök" hahaha, deras sås är verkligen killer!
sen drog jag vidare till eddie för att hämta ett paraply, det slutade med en kaffe och att jag hängde med och storhandlade :)


nu blir det sängen och läsa lite, vi hörs!


fick förresten hem rätt vattenpump idag.
någon som vet, hur kan biltema inte få upp rätt pump när dom söker på regnr, men mekonomen kan?
dom hade rätt iallafall, denna var dock lite dyrare, men vad har jag för val? haha :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0