you have never lived because you have never died

dagarna som går fort på jobbet uppskattas, mer såna tack!
åkte och hämtade ut mitt paket från nelly idag, äntligen!
där var bland annat en klänning, en svart playsuit och ett par jeans.
mäktiga sköna brallor, hoppas att dom slappar till sig lite bara :P
sen vidare till elgiganten med eddie, han skulle ha kaffekokare så jag passade på att hänga med och kolla tv.
jag har ju alltid haft tjocktv, den jag hade nu hade en jävla massa år på nacken kan jag lova.
den levde sitt eget liv, ibland flippade skärmen och det blev ett vitt streck över skärmen när resten var svart, ganska irriterande.
speciellt då det alltid kom när det verkligen var något man ville se.
så vi kollade länge, tur att jag hade eddie med mig som kan lite.
jag kan inte ett dugg om elektriska grejer och sånt.
men tv blev det!
vi hade ett litet dilemma bara, den fick inte plats i audin, vi tänkte köra och byta bil men det slutade med att vi körde nercabat hem med tvn i baksätet, haha lagom kallt! men fyfan vad värt det!
direkt jag kom hem så hör jag pappa säga "jävla unge!"
dom har ju "bara" 32tums, tror jag, och jag har nu 47.
haha, han är ju sjukskriven ett bra tag till så jag vet en som kommer sitta på mitt rum när jag är på jobbet.


så nu gäller det att hålla i pengarna.
har klipp/färgtid på onsdag, annars inga planerade utgifter.
sparasparaspara!
borde plugga lite körkort med, blir svårt ikväll.
tror jag kör igång några avsnitt seinfeld istället :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0