as birds we'd be fine

snor, snor och lite snor till.
visste inte att en människa kunde producera såhär mycket snor, haha!
jag blir lika bölig som en man när jag är sjuk.
sov dåligt inatt, vaknat till och från hela tiden.
vaknade fem imorse och kollade på kalle och chokladfabriken sen somnade jag om.
har överdoserat i bisolvon, både flytande och tablettform.
jag vet att det är dumt, och det hjälper inte om man överdoserar, men jag är desperat! haha.
har tagit liiide för mycket nässpray med, så fick lite näsblod innan.
ska nog lägga mig och försöka vila lite snart igen.
mjukisbrallor, earl grey, snus, toarullen och tvn är mina bästa vänner just nu.







Kanye West – Monster

The Used – Paralyzed

Ice Black Birds – As Birds We'd Be Fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0