better man

jobbade idag.
det kändes lite segt, tiden har gått otroligt sakta.
efter jobbet drog jag och hämtade ut paket, nu har mina böcker från adlibris kommit plus mina två minneskort.
har nu tre minneskort, jag kör på tre mindre istället för ett enda stort.
jag är då nojjig när det gäller teknik och sånt, eller det mesta iofs.
får för mig att något ska hända, att det går sönder eller liknande.
fråga mig inte hur eller varför, jag bara är sån!
så på mina tre minneskort så bör jag få plats för ca 3000 bilder , lär bli en del fotande i london om jag känner mig själv.


drog hem till therese på en liten te och sen vidare till netto.
skulle ha creme fraiche och typiskt så står det bara två stycken, längst in.
så där står jag som ett jävla fån och försöker nå, tur att man är lång..
fick fråga en snubbe som gick förbi.


och förövrigt så har jag fastnat i ett pearl jam-träsk dem senaste dagarna.
lyssnade lite på dom för ett par år sen, när jag var 15-16 och nu är jag tillbaka igen.
men nu är jag helt hooked!


Pearl Jam – Unthought Known

Pearl Jam – Just Breathe

Pearl Jam – Better Man - 2011 Remaster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0