helgen

chillade bara i fredags, la mig rätt tidigt om jag minns rätt.
eller gjorde jag det?
drog en donken lördag morgon innan vi körde mot lödde.
körde färdigt på ugglan, och bokade ny tid till en liten text jag ska ha över axeln.
sen blev det en sväng på center syd.
skulle ha pamol och bepanthen till tatueringen, letade efter vanliga apoteket men hittade inget så fick gå in på hjärtat :/ haha
sen beställde vi lite/mycket från max och drog och åt.
på lördag kväll drog jag ut till hannes och kollade film.
först grown ups, riktigt kul film!
sen skulle vi se wedding singer, men där gick det ine så bra för mig, somnade på soffan! haha
idag har jag varit med therese i vånga, skördefest.
köpte med mig två kg äpplen och ett kg päron och lite marknadsgodis, rätt mysigt där :)
sen blev det en snabbis på maxi i kristianstad där jag såg världens snyggaste bil, haha!

ikväll gjorde jag hamburgare till middag och nu har jag varit uppe för länge, ska lägga mig alldeles strax :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0