mr brightside

jobbade idag.
direkt man kom in i receptionen så stod ingrid och delade ut "drinkar" dvs juice med hallon i, fan vad glad sånt gör en.
det gjorde verkligen hela min dag, för jag har varit på riktigt bra humör hela dagen.
Trampade sönder en pall så jag och emilia höll på att garva ihjäl oss och sen kommer hannah in i kylen och tappar massa tomma kartonger och jag skrattar lite till, inget "haha rätt åt dig"-skratt, utan ett mer "förlåt jag kunde inte hålla mig"-skratt.
har skrattat mycket idag, det är härligt :)
efter jobbet drog jag hem till therese och sen hem och lämnade cykeln sen drog vi till kristianstad.
jag växlade pengar och sen drog vi till nya apoteket en sväng.
så kul, när jag visade upp personalkortet/rabattkortet i kassan så blev hon helt plötsligt riktigt sjukligt övertrevlig, haha!
sen blev det en runda på H&M , köpte världens sötaste uggle-ring, skitfin.
sen blev det en jacka med, jag är inte hundra procent nöjd med den men den får duga!
stannade till på skopunkten en runda, hittade två par skor, likadana fast i bruna och svarta.


sen en runda till donken där vi mötte upp andreas.
krängde lite och körde sen hemåt hässleholm igen.
jag har försökt packa lite, skrivit ut boarding pass och såntdär, känner mig sjukt stressad!
vet inte varför.
men blir såhär nojjig.
har aldrig varit såhär nojjig när jag flugit själv dock, nu har jag ju ansvar för en till, haha!
men allt går säkert skitbra.


nu ska jag försöka komma i säng.
ska jobba imorrn med sen bär det av mot kastrup och sen mot london :)
kanske slänger in något inlägg efter jobbet imorrn.
men om inte, så hör jag av mig på tisdag kväll :)
ni kommer bli så sjukt bildbombade!
puss :)






köpte dessa i svarta med :)
I'm in love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0