NY Ink.

idag har jag varit riktigt krasslig!
snörvlat hela dagen, och så har jag tuggat vicks konstant.
vet inte om jag hade feber ett tag med, kände mig lagom snurrig.
lite småmysigt att vara sjuk ändå.
ur allt ont kommer något gott.
jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte hittar på något i helgen som kommer.
jag kan ligga i sängen hela helgen om jag så vill, skönt!
behöver vila upp handlederna, dom är verkligen inte bra nu.


delicia berättade om ett nytt tatuerar-program som börjar på TLC ikväll.
NY ink med ami från miami ink.
TLC är lätt en av mina favvis-kanaler, men har inte sett på tv så mycket dom senaste veckorna.
det har blivit att jag kolla någon halvtimme och sen somnat.
jag brukar inte vara så glad i såna program men ami kan man inte missa.
så ikväll blir det jag, en påse doritos och ami :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0