danger line

idag blev kärringen i mig sugen på att börja med lite fröer inomhus, och så blev det.
persilja, dill, timjan, bifftomat och två olika sallader. haha jag vet att man inte ska förodla sallad inomhus, men jag ville prova.
ska försöka sköta mina tomater bättre i år.
förra året sådde jag oxheart-tomater, yellow pear tomater och bigboy-tomater, blev väääldigt liten skörd, för vattnade typ inte skiten, haha. men i år så jäklar.
ska försöka mig på yellow pear igen, dom var goda och sjukt fina! så in på impecta nu och beställa lite fröer :)
hur gammal var jag nu igen? ;) haha.














hittade dessa minimala blommorna ute på gräsmattan ( eller snarare en sandfläck )
typ 1.5 cm höga, lade mig på mage i det kalla gräset och försökte få lite bra bilder.
men det blev halvpissigt, kanske borde spara ihop till en lite grymmare systemkamera? :) eller skaffa mig lite kunskap om systemkameror, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0