hands down

beställde precis lite böcker.
och nej jag vet, jag läser aldrig.
haha!
ska snart börja på bright shiny morning av james frey är det tänkt.
a million little pieces & my friend leonard var ju så sjukt jävla bra så jag vill ha mer av frey.
beställde en till, hans senaste bok the final testament of the holy bible.
sen så beställde jag ragnhilds bok med, hon var en av dom få jag gillade på t4 när jag gick där.
hon var ju med oss under nästan alla år jag gick där, och det är så jäkla häftigt att hon skrivit en bok så jag var tvungen att köpa den :)


förövrigt så var jag och fortsatte med sleeven igår, nästan åtta timmars tatuerande blev det.
precis som förra gången så var jag inte långt ifrån tårar den sista timmen.
armvecket och armbågen är inte dom skönaste ställena :/
men en sittning kvar den 26e maj sen är den färdig, ska bli så kul att få den färdig :)




kolla in den här:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163701863

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0