wasteland

vilket väder det har varit idag!
inte sol hela tiden, men varmt.
fimpade jackan i cykelkorgen efter jobbet och cyklade bort till sjukhusapoteket och handlade lite grejer.
oparfymerad tvål och bepanthen till armen.
sen fick jag den fina idéen att jag skulle grilla.
cyklade vidare till maxi, jäklar vad folk där var.
har hört att där ska vara rätt mycket folk på fredagar efter jobb, men att folk orkar?
tror nästan att det är provsmakningen som lockar, eftersom att dom har det på fredagar, haha.
köpte massa olika bönor, kyckling, fläskytterfilé, kvarg och andra grejer.


nu är jag helslut och tänker inta sängläge, är lite invalid i högerarmen och har huvudvärk så sängen blir det!
ska bubbla lite tropical light först, närmaste läsk jag får komma.
eller ja jo jag kan ju köpa låtsascola eller något sånt skit men så långt går jag nog inte.
och ja sova sen, imorrn bär det av till jönköping för att hälsa på sara och erik, redan nio imorrn bitti.
ska checka in på hotellet vid tvåtiden sen har vi hela lördagen där uppe, sover på hotell till söndagen.
ska ladda batteriet till kameran redan nu, så ni får lite granna bilder att titta på ifrån jönet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0