dygnat

då har jag varit smart och dygnat igen.
tiden springer fan alltid iväg på kvällarna.
och är man pigg, envis och vill frossa i how I met your mother så blir det klurigt.
nu ska jag göra något bra av detta och göra något som jag sagt hundra gånger innan men aldrig gjort ( inte en vardag iallafall )
- jag, ida emma anna granberg skall ut och springa!
eller iallafall göra ett tappert försök med tanke på hur många cigaretter jag klämt i mina dagar och hur mycket pizza jag ätit den senaste tiden.
så nu jäklar, inget mer latande!

sen blir det jobb och efter jobbet blir det gym. sen ska jag hem och vila upp mig inför morgondagen, för imorgon blir det LMFAO i köpenhamn med therese och madde, ska bli riktigt jäkla galet!






Kommentarer
Postat av: Moster Milla

Hej!

Njut av ledigheten & ha kul i Köpenhamn. Va rädd om dig!

Kramar Milla

2012-02-20 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0