en rolig en

letade recept på kladdkaka igår och hittade in på en kladdkaksblogg.
där fanns ett recept, och en hel del kommentarer
brukar inte läsa kommentarer eller bloggar alls för den delen, men denna gången läste jag.
och jag skrattade! haha, helt sjuka kommentarer.
denna är inte ens hälften så sjuk som många andra var, kulkul!




btw, sleeven gick bra.
ville gråta en skvätt i slutet men jag bet ihop.
kan meddela att i armvecket och på armbågen var inte det skönaste stället jag blivit tatuerad på.
bild kommer i mars, när jag gjort färdigt.
nu är det mest linjer och en smula skuggning.
blir roligare för er om ni får se det färdiga resultatet med alla färger istället för något halvfärdigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0