fallout

har hostat mig igenom natten, vaknade flera gånger.
gick och tog en shot med cocillana-etyfin inatt och imorse och hostan har faktiskt dämpats lite nu ikväll.
har hostat en del på jobbet dock.
på lunchen började jag må riktigt illa, kom in från rökrutan och skulle käka mina mackor och är inte långt ifrån att spy, åt två musbett och fick slänga mackorna och hälla ut kaffet.
satt inne på toa i en kvart tills illamåendet gått över, och ja med locket nere, sånt gör inte tjejer! haha.
var bara tvungen att sitta ner i lugn och ro, när illamåendet gått över så började jag skaka något helt sinnessjukt, kändes som någon jäkla frossa eller magsjuka, inte för att jag vet hur det känns dock.
sen började jag frysa något galet när jag var inne i produktionen, och jag fryser aldrig!
ville ge upp och sjuka mig och gå hem, men jag vet hur dåligt samvete jag har när jag gått hem från jobbet så jag bet i äppelfan och stannade kvar hela dagen.
drack vatten så blev det lite bättre, kan ha varit någon vätskebrist eller något? jag är ju kass på att dricka.
eller så tog jag kanske för mycket cocillana inatt.
( inte lätt att mäta av 10ml när man dricker ut flaskan, haha! )
men i vilket fall som så mår jag bättre nu. förutom förkylningen och hostan.
fick även näsblod på jobbet, jag är lite mesig och snyter inte mig inför folk.
känns lite som att jag skulle ställa mig och torra röven mitt bland folk, äckligt.
så var inne på toa och skulle snyta mig, ett-tu-tre så sprutar det rött, överdosering av nässpray är en av mina specialiteter, extra kul när man knappt får stopp på blödandet.


3 dagar till betner i lund med madde och co.
4 dagar till utgång i kristianstad med therese och co.
9 dagar till massage hos hässlemassören
14 dagar till två dagars semester
14 dagar till LMFAO i köpenhamn med therese och madde :)
20 dagar till jag har en heldag för sleeve hos sandra i lödde! ( och semesterdag såklart )

sen blir det lite annat smått och gott med, men februari blir en bra månad!
ska försöka få tummen ur och plugga lite körkort med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0