hippiekaka

drog igång och började baka lite över ett.
jag var uttråkad och har inte gjort något vettigt idag så jag kunde inte låta bli.
ville testa göra en sockerkaka med massa olika färger.
en lite halvdum idé då jag tog slut på karamellfärgen och måste cykla och köpa ny imorrnbitti innan jag börjar med muffinsen till min kusins kalas.
imorrn tänkte jag försöka göra lite rainbow-cupcakes, försöka få det i fina lager denna gången.
sen lite creamcheese-frosting, massa olika roligt strössel och minimarshmallows, blir nog kalasigt :)
hinner och orkar jag så gör jag lite kladdkakemuffins med.


men iallafall, inatt blev det en mer hippiekaka.
tänkte att jag skulle få den lite häftigare genom att dra en kniv i den lite så som man gör med tigerkaka.
blev ganska häftigt ändå, lite hippiestuk.
och god blev den med, hade lite rivet citronskal i.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0