liv och död

drog till vånga igår med therese.
var nära på att smälla en volvo i röven utanför kristianstad.
therese höll på att leta upp en låt och jag hade inte heller koll.
bilarna framför stannade eller saktade till, det gick så fort så jag vet inte om dom stod stilla eller inte.
såg nästan livet försvinna, satan vad läskigt det var.
med tanke på all snö och att vi körde i typ sjuttio så fanns det inte en chans att hinna stanna, therese drog dom på insidan, eller utsidan kanske man säger.
höger sida iallafall, ut mot diket, vi var inte långt ifrån att hamna i diket, men therese styrde upp situationen finfint, men läskigt var det!


väl i vånga så åkte jag bara i barnbacken, försökte ta liften upp i mellanbacken men när jag skulle göra det så tappar jag ena skidan, haha så pinsamt! therese övertalar mig efter en stund att försöka igen, tappar skidfan igen.
så pinsamt, jag har inget tålamod.
ger upp för lätt, nu i efterhand så ångrar jag att jag inte försökte mer.


och fysatan vad kallt det var.
visste att jag skulle vara långt ifrån kry idag, har gått och snorat och hostat på jobbet idag.

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0