LMFAO

nu kanske jag kan samla mig lite och berätta om gårdagen :)
mötte upp madde och therese i stan, drog vidare till bolaget och köpte lite gott innan vi tog tåget mot köpenhamn, det blev kaffegök på tåget :)
väl framme i köpenhamn så tänkte vi gå bort till falkoner salen och se hur lång tid det tog att gå dit innan vi käkade någonting.
påvägen går vi förbi en tatueringsstudio och vi tänker, tatuering!
så nu har jag LMFAO på armen.
haha jag vet vad ni tänker nu "idiot, dum i huvudet, hur kan du? man måste planera en tatuering" osvosv.
men tråkigare finns inte än när folk förstör ens glädje genom att gnälla, det är min arm, punkt och slut!
älskar att vara spontan och göra lite smågalna grejer, dessutom så är detta mer en minnes/kompis-tatuering.
så många år som vi väntat på att få se LMFAO och nu har jag ett minne av dagen på armen.
känns riktigt gött!
den tog typ tio minuter att göra, lite annat än vad jag är van vid.
och på måndag ska jag fan göra en frihandsritad sleeve! haha.

men vi åt iallafall lite pizza innan vi drog till tatueraren.
jag beställde en marinara, räkor och tonfisk.
först kommer den ena och säger att dom inte har någon tonfisk, ja det är lugnt släng bara på lite extra räkor säger jag.
så kommer den andra och säger att dom inte har några räkor heller, men att jag fick välja vilken pizza jag ville från menyn för samma pris.
och min danska är inte hundra, förstår inte ett dugg av vad dom säger.
så jag vräker ur mig "surprise me!" haha, så blev det kebabpizza.

vidare till falkoner salen efter pizza och tatuering, fy satan vad folk där var.
först körde far east movement igång en timme, tur att där var en bar, annars hade jag inte kunnat släppa loss som jag gjorde.
sen blev det dags för LMFAO , skyblu var typ sjuk, hade skadat sig.
så det var bara redfoo, men fysatan vad grymt det var ändå!
är chockad att jag inte är hes idag, för fysatan vad galet det var! och som jag svettades.

sen blev det dansksnack hela vägen till stationen.
therese vräker ur sig "en kriengle!" och pekar på en kringla som hängde utanför ett fik, jag dör av skratt.
haha fysatan, lätt en av dom bästa dagarna i mitt liv!

och bilder ska ni få! dom flesta har jag dock snott från madde då jag har en riktigt kass rövtelefon med en otroligt dålig pisskamera, haha!





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0