senaste ifrån bakstugan

haha, den rubriken lät nästan som något helt annat!
men iallafall, gick upp runt tiotiden idag och fick bege mig ut på jakt efter röd karamellfärg, självklart var den slut på maxi så fick cykla bort till willys istället.
sen så drog jag igång med bakandet, bakade muffins till min kusins kalas.
hade tänkt göra kladdkaksmuffins med men det hann jag inte innan kalaset, men gjorde några efteråt.
nu kommer therese snart hit på söndagsfika.

imorrn har jag semester, vet ni varför?
jag ska ner till sandra i lödde och göra min efterlängtade sleeve!! :)
vad det blir för något? hade jag vetat så hade jag inte berättat, men nu vet jag inte.
hon frihandsritar på mig, så får vi se vad det blir för kul! massor av färg blir det iallafall :)


nu jäklar ska ni få en massa bilder, enjoy!








































Kommentarer
Postat av: Delicia

Ses imorgon skall bli spännande ,underbara kakor smakar nog godare än Hannahs hahahahaha!!

2012-02-26 @ 20:52:27
URL: http://enkampomattandas.blogspot.com/
Postat av: Morgan

Wow! Du är en verklig konstnär i ditt bakande!!

2012-02-26 @ 21:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0