telefonfolk

telefonkille - ja hej jag heter *mummel* och jag ringer ifrån *mummel* och söker emma granberg
jag - ja då har du kommit rätt
telefonkille - ja okej, det är såhär att jag ser att du gjort en undersökning på internet
jag - okej, vad för undersökning?
telefonkille - ja en undersökning på internet
jag - okeeej.
telefonkille - ja du hade kryssat i att din hälsa är viktig för dig, stämmer det?
jag - jag antar det?
telefonkille - ja för jag vill skicka hem *mummel* till dig, vill bara kolla så att du fortfarande bor på väpnaregatan?
jag - ja det gör jag men jag vill inte ha något
telefonkille - okej emma, då får du ha en fortsatt trevlig eftermiddag.
jag - tack detsamma du.

haha, lät som 12 och verkade vara ett skåp.
men trevligt att han förstod att ett nej är ett nej iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0