tröjan du hatar

det blev en halvtimmes övertid idag, sen ett träningspass med några från jobbet i gymnastikhallen på jobbet.
det var ett pass med core och sånt, vet inte vad man skulle kalla det men jäklar vad jobbigt det var.
och fan vilken dålig koordination jag har. fötter och händer hit och dit, jag hade ingen koll.
får nog ta och öva på detdära.
och satan vad öm jag är i magen nu, kommer nog ha en mäktig träningsvärk imorrn.


på lördag blir det skidor med therese, bettan och hennes kompis.
första gången någonsin jag åker skidor, är lite nervös faktiskt.
tänkte mig blåa,gula kläder, kanske en fin sverigemössa och en grym brytning på det, så behöver jag inte skämmas för att var svensk som inte kan åka skidor, haha!

therese var här innan och drack kaffe, så kollade vi gatuvy på google och går/förbi chicco.
vilka sitter där? jo vi! haha, september 2009, månaden innan jag åkte till london.
ja jäklar vilka stammisar vi var där ett tag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0