fragile bird

tänkte att jag skulle göra lite körkortsfrågor nu ikväll.
bommade på 57 av 70 på fas A :/
kanske borde plugga lite mer innan jag kör frågorna.
jag tyckte att jag verkligen gick igenom varje fråga noga, men icke!
så ikväll blir det inge gossip girl, får läsa lite i boken istället.
nu ska jag ge mig fan på att lägga tid på detta.
annars kommer det aldrig bli något körkort.


fick förresten julklappen från jobbet idag.
vi fick ju välja bland olika grejer från en sida, jag körde på en pläd ( hatar ordet, det heter filt! )
men iallafall, en plääääd blev det.
så har suttit invirad i den och druckit kaffe nu en stund, rätt mysigt.
om man bortser från dem äckliga körkortsfrågorna :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0