renegade



när vi var i jönköping så blev vi bjudna på en sorts dumplings av sara och erik.
vi gick inom kina-affären och jag köpte såna sheets med wonton-deg ( eller vad den nu hette )
plus en steamer i bambu.
så igår var jag tvungen att testa den, kunde inte hålla mig, haha!
så jag ångkokte först lite olika grönsaker och sen två olika dumplings, fetaost, chili och persilja i några och sen kyckling, chili och persilja i dem andra.
plus lite kycklingfiléer.
kulkul faktiskt.
dom blev inte speciellt fina , mina dumplings. men det var kul att hålla på med.
och så gjorde jag mördegskakor med hasselnötter, mjölkchoklad, kanel och lita krossade maränger.


tänkte dra till gymmet tidigt imorse men det blev inte så bra med det, kanske drar dit ikväll istället.
först blir det massage kvart över fyra :)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0