rexar och siameser

ni som inte vet, jag är en catlady.
har alltid haft katter när jag växt upp, underbara djur.
jag älskar hundar med.
när jag var liten och var hos mormor så brukade jag ligga i tessies hundkorg ( mormors gamla schäfer )
men eftersom att jag är en, och jobbar så är hund inte ett alternativ.
men jag kommer att skaffa katt när jag flyttar, gärna två men det beror på vad jag hittar för lägenhet.
har börjat kolla runt på olika raser, har alltid sagt att jag vill ha en siames.
vi hade en när jag var liten, skippie.
han var världens knä-katt, han kunde ligga i ens knä i flera timmar, riktigt mysig.
och siameser är väldigt pratiga, härliga katter.
men just nu är jag inne på lite olika, helst av allt så hade jag velat ha antingen siames, foreign white, oriental, devon rex eller cornish rex.
alla är så fina!
tänk två stycken söta devon rex, ååååh!





















Kommentarer
Postat av: Moster Milla

Hej!



Tror jag flyttar hem till dig när katterna har anlänt =)Saki vägrar skaffa katt & jag längtar så jag håller på att spricka efter att få ha helst 2 siameser alt orientaler i mitt liv igen! Följer gärna med dig land & rike runt för att hitta dina små älsklingar =)



Kram moster Milla

2012-01-27 @ 19:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0