whatever made you

söndag idag.
ångest? - nix!
en hel veckas semester väntar :)
igår körde vi upp till jönköping, jag, mamma, pappa och mormor.
sara fylle 25 så vi åkte upp för att fira henne,
jag körde både upp och hem.
börjar bli duktig.
när vi kom upp till sara och erik så bjöd dom på lunch, riktigt gott var det.
sen gick vi ut en långrunda, mäktigt kallt ute men det var skönt att gå.
det blev massa fika när vi kom tillbaka, och så spelade vi kalaha och besserwisser.
vi körde hemåt vid sjutiden, stannade och åt på max.
försökte lura mormor att säga NUGGETS istället för N(A)GGETS , men jag lyckades inte :/ haha
det blev en del bilder från igår. 233 stycken.
ni får se några stycken, finns fler på facebook för er som är vän med mig där, om ni vill kika :)










































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0