jag bryter nacken av din häst

var ute i finja på loppis en sväng med mamma och pappa innan.
dom hade grejerna inne i ett ganska stort växthus, men där var ändå smockat.
pengarna som dom fått ihop går oavkortat till ett barnhem i kenya.
gick förbi en tjej som stod och prutade på en stor tavla, den var hur fin som helst.
att folk kan pruta när pengarna går till bra grejer!? förlåt men jag blir sur.
var nära på att vräka ur mig något men gjorde inte det. hon bara "ja jag ger inte mer än 20kr för den!"
snålkärring.
sen hörde jag en kärring som var sur när hon skulle in i växthuset.
hon bara "ja jag tycker det är för jävligt att här inte är anpassat för barnvagnar"
vad fan tror hon? jävla bitterkärring, jag bara skrattade och gick in.
att det finns såna människor, det är fan skrämmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0